Гарантія та сервіс

Умови гарантійного обслуговування

Виберіть зручний спосіб подання заявки на сервіс:

  • на сайті  авторизованого Сервісного Центру; 
  • звернувшись безпосередньо до Сервісного Центру Smart Group за номером: 0 800 209 145 або 044 298 62 70
  • в роздрібному магазині за адресою: м. Київ, вул. Воздвиженська, 21-23.

 

Дотримуйтесь цих правил, щоб ми змогли прийняти ваш товар на гарантійний ремонт:

  • Перевірте та збережіть гарантійний талон при покупці. У ньому мають бути зазначені найменування та серійний номер пристрою (збігається з номером на товарі), дата продажу, печатка та підпис.
  • Якщо гарантійний талон відсутній або не заповнений, ми зможемо перевірити серійний номер пристрою у базі даних та прийняти на ремонт підтверджений товар. У такому разі гарантійний термін починається з дати відвантаження товару зі складу (магазину).
  • Збережіть усі чеки та накладні, які можуть підтвердити покупку.
  • Збережіть повну комплектацію товару (програмне забезпечення, кабелі, шлейфи). У разі ремонту ми попросимо надіслати весь комплект. Для товарів, для яких не передбачено серійного номера, обов'язково потрібна коробка.
  • Перед відправленням на ремонт перевірте відсутність зовнішніх змін, які можуть завадити тестуванню та ремонту (захисні плівки, наклейки, чохли, зовнішні корпуси тощо).
  • У рекламації (заявка до сервісного центру) детально опишіть усі несправності пристрою. Наші майстри перевіряють лише вказані заявником недоліки та проблеми. Пропишіть усі режими, в яких виявляється несправність, а також незвичні звуки, вібрації та наслідки такої роботи.
  • Заявки із загальними описами на кшталт  "зависає", "працює некоректно", "не працює" тощо перевіряються стандартними тестами на відповідність характеристикам з інструкції до товару.
  • Перед відправленням на ремонт переконайтеся, що ви зробили резервну копію особистих даних та облікових записів. При проведенні ремонту можлива їхня втрата.

 

На жаль, ми не зможемо прийняти товар на гарантійне обслуговування, якщо:

  • У гарантійному документі є виправлення, помилки, пошкодження або сліди переклеювання гарантійних наклейок, серійних номерів.
  • На материнських платах є позначки сторонніх сервісних центрів та сторонні наклейки, які закривають наклейки інших постачальників пристрою.
  • На пристрої видно механічні або електричні пошкодження, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, транспортування або самостійного ремонту виробу.
  • Порушено гарантійні пломби (фірмові наклейки із серійним номером або датою) зовні або всередині корпусу пристрою.
  • Помітно сліди життєдіяльності комах (тарганів, мурах тощо). Якщо виробник не передбачив захист пристрою від комах, будь-які сліди їхньої життєдіяльності розцінюються як порушення умов експлуатації.
  • Присутні сліди стороннього втручання або ремонту несертифікованим сервісним центром.

 

Гарантія не поширюється на:

  • Витратні матеріали (ремінці, амбушури, щіточки тощо).
  • Збитки, які пристрій може заподіяти обладнанню, що працює сумісно з ним.
  • Сумісність, налаштування систем та встановлення драйверів для роботи пристрою у поєднанні з виробами та програмними продуктами третіх сторін (навіть у разі їх заявленої підтримки).
  • На будь-які несправності пристрою, якщо вони виявляються одночасно з будь-яким із пунктів вище.
  • Будь-які збитки (включно із випадками втрат грошей, ділової інформації), пов'язані з використанням або неможливістю використання купленого товару.

Якщо при прийманні пристрою на ремонт неможливо визначити однозначну несправність, яка підпадає під гарантійне обслуговування, або некоректно працює нова версія програмного забезпечення від виробника, ви можете здати виріб на діагностику терміном до 10 днів.